Saya

My photo
Saya tak suka jiwakacau. Mari sama - sama membanteras ketidaktenteraman emosi.

Mar 27, 2013

Boleh tak kalau tak luahkan ? ( part 3 )

Arif tak keruan memikirkan perasaan hatinya yang tak terluah . Dia risau Sha tak menerima dia sebagai seorang kekasih . Almaklumlah , sudah berapa lama mereka berkawan . Pernah sekali dia buat buat bertanya pada Sha , "Sha , kau ada boyfriend tak ? " "Takde pon . Sape la yang buta mata hati nak kat aku nie wei ? " Arif tersenyum lebar . "Aku nak " Dalam hati je la . " Amboi , sukanya hati kau bajet aku tak laku la tu . Ishkk . " "Eh , mane ade . Aku senyum sebab aku happy . Nanti kau boleh la layan aku sorang je . Tak payah layan lelaki lain . hehe ." Sha terlopong . " Dah kenapa ? Suka hati aku la nak layan sape pun . " Arif membulatkan matanya memandang Sha . " Tak payah . Kau boring ke , nak keluar ke , aku ada. Tak payah menggatal dengan laki lain. " Laju Arif melontarkan kata. Terlupa dia dengan Sha hanya lah kawan biasa . "Dah la , kau tunggu sini , aku nak pergi beli air . " Sha ketawa geli hati . "Mungkinkah Arif jeles ? Akhirnyaaaa ." Sha bermonolog sendiran . Sekian lama dia menantikan ucapan cinta daripada mulut lelaki kesayangannya itu . "Bila la kau nak melafazkan kata cinta tu kat aku eh ? Tk takut aku suka kat orang lain ke ? ngehngeh. "

No comments:

Post a Comment

Miss Se'e