Saya

My photo
Saya tak suka jiwakacau. Mari sama - sama membanteras ketidaktenteraman emosi.

May 22, 2013

Berpraktikal ? Kat mana ?

Assalamualaikum . Lama tak menjenguk blog kesayangan . Aku sekarang tengah takde keje nak buat , baru ada masa nak update blog . kekeke . Berada di UTM Johor sememangnya merupakan pengalaman baru buat aku . Bila dah bertahun tak menjejakkan kaki kat Johor , terasa kepelikannya bila jauh beribu batu daripada rumah sendiri . Sedih . Tak pernah sejauh ni aku pergi . Dengan keazman yang tinggi menghabiskan praktikal bersama beberapa orang sahabat . Best tak ? Boleh tahan .

Aku belajar dalam pengajian kursus Sains Sukan dan Rekreaksi . Kebetulan , kat sini pejabat unit sukan dia agak mewah , dan sangat selesa . Kiranya, aku kat sini bekerja sambil belajar dalam bahagian pengurusan sukan lah . Untung berpraktikal kat sini sebab ada elaun , disediakan penginapan , lepas tu siap ada bilik pejabat sendiri pulakk . Alhamdulillah syukur . Kat sini ada tujuh bahagian semuanya . Unit Pentadbiran ,Sukan Masaa , Prestasi Tinggi , Rekreasi , Kemudahan dan Pengurusan Acara. Setiap unit ada pengalaman sendiri yang kita sendiri je dapat rasakan . Berlainan perangai bos , situasi , tugas yang diberikan , dan semangat kita sendiri untuk menyelesaikan setiap tugasan yang diberi . Ada bos yang boleh dibawak bergurau , bos yang kamcing pegi makan lepak sekali , bos yang tegas dan serius , dan tak ketinggalan jugak bos yang sangat bleerghhh . *taknaksebut

Macam - macam event berjaya kitorang handle dan mengaut keuntungan yang memuaskan dengan tahap kerja yang diberi . Antara event best yang kami melibatkan diri termasuklah Masum Rugby 7's , Majlis Anugerah Sukan , Camp Power , dan yang terbaru International Volleyball Match 2013 . Di setiap event yang kitorang libatkan diri ada dapat sedikit elaun diberikan . Alangkah gembira tak terkata bila dijamu makanan sedap dan dilayan bak anak manja oleh Tuan Pengarah . kekeke . Mungkin sebab kami masih lagi bergelar pelajar , maka beliau bersikap lembut dan penuh toleransi terhadap kami . Terima kasih tuan .

Biarkan gambar berbicaraaaaaa

Herherher
Persiapan MASUM Rugby 7's
Camp Power
:)

Last but not least , Kursus Pembantu Teknik Bola Tampar

Awal Jun ni merupakan hari - hari terakhir kitorang kat sini . Berat gak rasa nak tinggalkan tempat ni . Maklumlah , dah jatuh sayang . Padahal 2 bulan je pun habiskan masa kat sini . Yela, bak kata pepatah , tak kenal maka tak cinta . Eh , yeke ? Bagi aku kalau tak kenal maknanya tak kenal lahh . Nak cinta mende lagi . herherher . Harap - harap segala ilmu dan pengalaman yang kami kumpulkan kat sini dapat dipraktikkan sebaiknya bila waktu bekerja di masa depan. InsyaAllah . Dah dah . Jom pegi makan piza !

No comments:

Post a Comment

Miss Se'e