Saya

My photo
Saya tak suka jiwakacau. Mari sama - sama membanteras ketidaktenteraman emosi.

Aug 18, 2012

Raya !

Alhamdulillah. Masih dikurniakan nyawa untuk hari ini. Sedihnyaaaa ramadhan bakal pergi meninggalkan kita semua. Siapa tahu ini mungkin ramadhan terakhir kita ? Wallahualam. Selamat hari raya aidilfitri aku ucapkan kepada semuaa ! Walaupun agak lama aku tidak menconteng dalam ni , heee, Takde benda nak dikongsikan. Oh, ade satu cerita. Tahun ni keluarga aku beraya tanpa kereta tersayang. Sekarang beliau sedang dirawat di pusat rawatan rapi akibat daripada pelanggaran lari oleh sesebuah individu. zzzzzz. Sobs sobs sobs. Betapa sedih, pilu hati aku bila dapat tahu adik aku terlibat dalam kemalangan yang membabitkan beliau. Tapi Alhamdulillah adik aku takde luka apa apa. Kereta je lah yang kesian. Memang tak ke mana lah jawabnya. Kereta family eyyyy. wuwuwuwuuuuuuuuuuu
Adik aku yang tengah tu suka main langgar2 kereta orang. -__-

No comments:

Post a Comment

Miss Se'e