Saya

My photo
Saya tak suka jiwakacau. Mari sama - sama membanteras ketidaktenteraman emosi.

Jul 28, 2012

A.w.a.k

Penat semai kasih kat manusia tapi akhirnya tak menjadi. tapi aku yakin, setiap perkara ada gantinya. Setiap perlakuan ada ganjarannya. Setiap kejadian ada hikmah di sebalik kejadiannya. Kalau kita jatuh sayang dekat mana mana manusia, secara tidak langsung orang tu pergi menjauh dari kita ? Kenapa ? Sebab itu tanda Allah sayangkan kita. Dia hantarkan ujian nak tengok sejauh mana kita mampu bersabar dalam setiap ujianNya. Mampukah kita ? Dengan izin Allah, aku yakin aku mampu. Dah berapa kali benda sama jadi dalam hidup aku. Jujur, aku memerlukan masa yang lama untuk jatuh sayang pada mana2 syabab. Oleh sebab tu lah, kalau aku kata , aku sayang tu aku betul betul memaksudkan. Tahniah dan terima kasih sebab pernah menceriakan hidup aku walaupun seketika. :)

No comments:

Post a Comment

Miss Se'e