Saya

My Photo
Saya tak suka jiwakacau. Mari sama - sama membanteras ketidaktenteraman emosi.

Dec 25, 2012

koksekokdan

Assalamualaikum.

Letihnya memendam perasaan kan. Sampai bila bila pun aku pegang. Sekali kalau perempuan dah jatuh sayang , sampai bila bila pun tulah jugak yang dia nk. Tapi tak dapat pun takpe. Aku percaya , Allah dah tetapkan yang terbaik untuk kita. Sekarang cuma persiapkan diri ke arah yang lebih baik. Chaiyok chaiyok ! erkk

Sekarang musim hujan melandaaa. Kampung aku kat pantai timur ni memang dipenuhi air dimana mana. Dalam seminggu lah jugak hujan mencurah. Tapi hari ini panas. Malam karang lak biasanya hujan turun. Dijangka 29hb baru berakhir hujan. Surat khabar la cakap. Aku tolong sampaikan. ahaha.

Esok adik aku balik. yeayyy ! Ore rindu nok gura ngan dio. alolololoooo K dah. Byeee

No comments:

Post a Comment

Miss Se'e