Saya

My photo
Saya tak suka jiwakacau. Mari sama - sama membanteras ketidaktenteraman emosi.

Nov 1, 2012

Jumaat

Salam Jumaat yang penuh barakah , alhamdulillah kita semua masih lagi dipinjamkan nyawa daripada Allah untuk menikmati hidup dan menjalani setiap ibadah dengan sempurna in sha Allah. Sihat sihat ? Dua minggu ni aku langsung tak sedap badan dah macam orang sakit beranak. Tiga tempat aku pergi berubat semuanya bagi pendapat yang berlainan. Apekah ? Maknanya, aku punya sakit ni misteri nusantara. mwehehehehe. Sebenarnya aku stress memikirkan keadaan tubuh badan yang tak sihat ni. Sebab selagi tak kembali normal aku tak akan tenteram. Kepala asyik sakit, berat rasa macam ada bebanan yang sangat berat tertimpa. Dugaan yang tak disangka sangka. Aku sakit apa ? Sakit orang perempuan. wuwuuuuwuuuuuuu. Apa2 pon aku mengharapkan korang doakan aku cepat sembuh yehh. :)

No comments:

Post a Comment

Miss Se'e