Saya

My photo
Saya tak suka jiwakacau. Mari sama - sama membanteras ketidaktenteraman emosi.

Jul 17, 2012

wei wei weiii

Hai hai hai dan Assalamualaikum semuaaaaa. *Ayat bajet femesss je neh. hak hak. Malam ni aku rajin pulak menaip entry baru dan ini merupakan satu peningkatan prestasi yang baik dalam dunia blogging. Semalas - malas orang menaip entri panjang panjang itu lah aku. Apa guna kau ada blog weii ? Weii, suka hati aku la weyy. Jangan nak amik kisah sangat weii. Kau paham tak weii ? Kau tu sapa nak komen2 aku, ade aku mitak pendapat kau ke weii ? Wei, kau nak emo tak tentu pasal ni dah kenapa weii ? berapa banyak weii kau nak taruk dalam entri kali ni weii ? best sangat ke ayat weii ni ? Haha. saje je sebenarnya. sebab aku rasa macam best bila sebut wei banyak banyak kali. cuba kau sebut banyak kali weiiii weii weii weiii ! hahaha. Kepala otak dah gila agaknya admin ni.

Oh ye, aku sebenarnya nak sambung bercerita pasal orang gila tu. Yang pernah aku ceritakan dulu. Kawan alam maya la konon. Tengku. Dengan sukahatinya aku mengisytiharkan bahawa aku dah tak berhubung dengan dia. Ohhh, heaven. Hidup aku kembali tenang. Kekadang aku terpikir logik akalnya Allah bagi aku ruang masa yang agak lama berhubungan dengan dia. Ingatkan sempat lah jumpa kenal kenal di dunia nyata. Ternyata, semuanya hanya sementara. Ku harapkan panas berpanjangan, hujan ribut pulak di tengah jalan. Punca ? Aku mendiamkan diri. Tanpa sebab. Saja nak mengajar manusia macam dia erti kesabaran dan perasaan orang lain yang berkeinginan nak borak dengan dia pastu mentah2 dia tolak. Padan muka. Seminggu aku diam tanpa kata. Dalam masa tu jugak dia asyik call, msg. Aku dengan takde perasaan nya biar je phone mati takde bateri gitu.

Lepas tu terus senyap. Alhamdulillah. Tak serabut dah hidup aku. Kepala pon tak pening dah nak kena pikirkan kau tiap masa. Pegi main jauh jauh lah weiii ! Sepenuh hati aku nak cakap ni, biar lah kau tak dengar pon, aku tak hingin pon nak kenal orang macam kau. huarghuarghuarghuargggghhh ! Sekali lagi aku wat gelak jahat. weii, sape ajar kau gelak gini weii ? teruk sangat bunyi nyaaa weii -__-

Weiiii amaran keras ni. Dilarang atau jangan memain dengan aku weii, aku tumbuk kau nanti kangg weiii ! *nak jugak ada ayat weii tu. wakaaaakaaa

No comments:

Post a Comment

Miss Se'e